Deschiderea coletului la livrare

Deschiderea pachetului la livrareAveti dreptul de a verifica daca ati primit exact ce ati comandat.

In momentul plasarii comenzii puteti solicita deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor in sectiunea de comentarii (+5ron).

Platiti dupa ce deschideti coletul si va asigurati ca ati primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil pentru produsele vandute si expediate de S.C. Stander Impex S.R.L. si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice.

Cum functioneaza serviciul?

In momentul primirii comenzii puteti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

Acest serviciu va ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa marime/proba in locul destinat instalarii) produsul.

Daca in urma deschiderii coletului constatati ca produsul comandat nu este in stare perfecta de livrare si prezinta semne de lovire, zgarieturi adanci sau alte probleme de tip estetic, va recomandam sa refuzati comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completati un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constatati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si refuzati acceptarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

Cine achita transportul?

In cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului „Deschiderea coletului la livrare”, taxa de transport nu trebuie achitata de catre cumparator daca respecta termenul legal pentru retur.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *